anoniem Geplaatst: 8 april 2008 Delen Geplaatst: 8 april 2008 één keer startte de pc op zonder popupjes + alarmgeluiden, daarna helaas wel weer.: 6 schermpjes die weggehaald moeten worden. Ik verdiep me nog verder in regseeker. Ook heb ik nog eens apart het register onderzocht met een zoekactie. Misschien zijn we op de goede weg, maar 't is wel een gedoe voor een goede pc van € 170.-- . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2008 stand van zaken: kreeg van Sonic (Roxio) via hun helpdesk in België aanwijzingen per email die niet lukten; ook een zipje om uit te pakken en te herstarten: daar werd het alleen maar moeilijker van. Men zou mij nu een cd (?) versie 10 toesturen. Ook kreeg ik zelfs een antwoord van HP(!) met het bekende verzoek terug te bellen op een 0900 nummer. daar wacht ik nog even mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2008 Adaptec, is de vader van dit programma, later overgedragen aan Roxio, om dan op te gaan in Sonic. Voer een regedit uit, en verwijder alle sleutels naar sonic, roxio, ecdc, en eventueel adaptec. Opgelet met adaptec, er worden van deze softleverancier drivers gebruikt om cd/dvd aan te sturen, dus niet zomaar verwijderen. Natuurlijk heb je eerst alle verwijzingen in windows eerst verwijdert ? Zoeken; ..bestanden.. naam. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2008 inmiddels heb ik van Roxio/Sonic een versie 10 toegestuurd gekregen. Bij installatie komt er een foutmelding 0652. Ondertussen heb ik me een slag in de rondte gezocht en gedaan in het register, ook hun officiële aanwijzingen. Ik ben nu zo ver dat er beter een nieuwe Windows op kan, de pc wordt alleen maar gebruikt voor het eenvoudige werk, briefje, email en zo. Maar het is wel een ged...... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen