anoniem Geplaatst: 3 april 2008 Delen Geplaatst: 3 april 2008 Af en toe krijg ik met opstarten Excelfunctie de meldingen"kan invoegtoepassingen niet vinden"vervolgens laat ik dat installeren/voorbereiden/en dan wordt er om installatiebestand gevraagd. Tenslot de mededeling Installatiefout, bestand (op cd) niet gevonden. En vervolgens opent Excel zich na enige tijd alsnog. Als ik op Google ZC561408.CAB intik krijg ik als beloning een melding van mijn Nod32 dat er een trojaan in die webpage zit! Ook heb ik wel eens de cd met Office 2003 alleen (eventuele )fouten laten herstellen. Ik vind het allemaal heel vreemd. Wie niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2008 aanvullinkje: bij nog eens kijken op Google zag ik [img:45cb31b2d0]http://i27.tinypic.com/ri802a.jpg[/img:45cb31b2d0] en die bovenste was iets met DutchTorrent, en daaronder een helppagina van CAB-files. Heb hier verder niks mee gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2008 1. Probeer Excel is zonder invoegtoepassingen te starten Start, uitvoeren, "C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Excel.exe" /Automation 2. Excel Invoegtoepassingen controleren. 1.Selecteer Extra, Invoegtoepassingen... 2.Noteer welke aangevinkt zijn; 3.Haal alle vinkjes weg op één na; 4.Herstart Excel; 5.Treed er geen fout op, vink dan de volgende aan en herhaal vanaf stap 4. Als de fout is gevonden, vink dan de laatste af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2008 Amira, als ik in uitvoeren de regel "C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Excel.exe" /Automation plak dan lukt dat niet: dus zonder "aan het begin, maar er staat in je aanwijzing ook een " achter het woord Excel.exe? Als ik zelf via verkenner het pad volg dan komt bij aanklikken Excel.exe meteen in de excel-bladzijde. Ik had nl. recent een soort herstelactie gedaan vanaf de Office 2003-cd (dat had ik al vaker gedaan) Momenteel lijkt alles goed, maar zoals gezegd het niet meteen kunnen opstarten van excel gebeurt met enige regelmaat.Met Word en PPT geen last. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2008 inmiddels via Excel>Extra>invoegtoepassingen gekeken. Zag dat alles uitgevinkt stond. Dit zo laten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2008 [quote:56f712c22d="f.j.stols"]inmiddels via Excel>Extra>invoegtoepassingen gekeken. Zag dat alles uitgevinkt stond. Dit zo laten?[/quote:56f712c22d] Ja.. laat maar staan zo p.s bij start \uitvoeren moet je dit intypen ( dus ook met aanhalings tekens) (wel ff kijken of de rest van jou pad goed is) "C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Excel.exe" /Automation Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen