anoniem Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 Beste mensen, ik heb een mooie emailnieuwsbrief gemaakt die ik verstuur in MS Outlook 2003. Deze verstuur ik als 'briefpapier' via actie --> nieuw emailbericht --> Microsoft Office Outlook (HTML). Tot zover geen probleem. Echter als ik deze verstuur worden alle afbeeldingen als attachement meegestuurd, terwijl deze toch gewoon op een internetserver staan, er gelinkt wordt naar het volledige webadres. Iemand een idee hoe de afbeeldingen niet meegestuurd worden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2008 Hallo, Ik denk dat je Outlook opnieuw moet instaleren, tenzij je belangrijke e-mails in je inbox hebt... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2008 Nee hoor. Opnieuw installeren van Outlook 2003 heeft geen zin. Ik heb een dergelijk probleem met verzenden van HTML nieuwsbrieven met Outlook. Daarvoor heb ik een eigen topic geopend. Wat wel goed werkt is versturen van nieuwsbrieven met Outlook Express (via Beeld, nieuw bericht, bronbewerking aanvinken en vervolgens op het tabblad Bron klikken). De aanwezige HTML broncode vervang je door de broncode van je nieuwsbrief. Vervolgens addresseer je de mail en je verstuurt hem. Dit gaat wel goed. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen