Ga naar inhoud

Nero 8

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Nero 8 geinstalleerd (laatste versie). De meeste documenten die ik heb zijn in PDF formaat en dat werkt als een zonnetje met elke PDF reader of PDF programma vanaf harde schijf. Ik met een aantal programma's PDF bestanden gebrand op een DVD en dan kom ik op bijna 1200 bestanden op een DVD. Als ik Adobe Reader 8 of Adobe Acrobat 8 of een ander PDF programma gebruik, dan kan ik de PDF bestanden op de DVD niet lezen. Adobe geeft een bericht over verminkte bestanden of een verkeerde code die gebruikt kan zijn. M.a.w. de PDF bestanden zijn niet vanaf de DVD te openen en te lezen. Kopieer ik de PDF bestanden van DVD naar de harde schijf dan werkt het ook. Er moet dus iets in de omzetting van harde schijf naar DVD foutgaan of verkeerd ingesteld staan. Met Nero7 en andere brandprogramma's heb ik geen problemen. Heeft iemand enig idee wat hier mis kan gaan ? Bedankt voor de reactie. Goof.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Naar Nero 8.3.2.1 geupgrade en opnieuw bestanden die vanaf de harde schijf normaal te openen en te lezen/bewerken zijn gebrand naar een DVD+R voor data. Ook nu zijn de bestanden niet te open vanaf DVD. De bestanden zijn gebrand met de optie vergelijken met het bron bestand. Nero sluit dat netjes af. De bronbestanden zijn vanaf harde schijf gewoon te openen en te bewerken. Kijk je in de log van Nero dan staat bij elk bestand dat gebrand is, dat het niet te openen is..... Open je het bestand met Acrobat Reader of een andere PDF reader dan krijg je als foutbericht: Adobe Reader geeft de volgende foutboodschap als je een PDF bestand van de gebrande DVD wilt lezen: ----------------------------------------------------------------------------------- bestand xxxxxx.yyy kan niet worden geopend omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand is beschadigd (omdat het bijvoorbeeld als e-mailbijlage is verzonden en niet correct is gedecodeerd). -------------------------------------[OK]----------------------------------------- Enig idee, wat de oorzaak van dit probleem kan zijn ? Goof.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...