anoniem Geplaatst: 19 april 2008 Delen Geplaatst: 19 april 2008 Ik ben op zoek naar een (het liefst gratis) programma zodat je via 1 pc er meerdere kunt bedienen. In mijn geval handig omdat ik naast mijn hoofdpc (dat is dan een laptop) nog 2 pc's heb, waarvan 1 waarschijnlijk als fileserver gaat dienen voor de andere 2. Ik zoek een soort programma zoals "netop school" hoewel dit voor het beheer van meerdere dingen is (zo ook beveiliging) zoek ik enkel een programma waarmee ik gewoon vanaf mijn laptop de andere 2 pc's ken bedienen via het netwerk. t zal wel een enorme noob vraag zijn, maargoed :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2008 www.realvnc.com www.logmein.com Google: Free Remote Desktop / Free VNC Het zit zelfs al in Windows ingebouwd, en daar heet het... Remote Desktop (Extern Bureaublad) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2008 teamviewer.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 http://cspace.in/ IM achtig progje dat ook remote desktop doet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2008 [quote:02e192b23f="Lodyx"]www.realvnc.com Het zit zelfs al in Windows ingebouwd, en daar heet het... Remote Desktop (Extern Bureaublad)[/quote:02e192b23f] Op de Home versies van Vista en XP kan je alleen de Client draaien. Je kan deze versies met het Externe Bureaublad niet overnemen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen