anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Goedemorgen, Ik wil via mijn netwerk enkele grote bestanden zenden (5gb+). Gedeelde mappen werkt niet, MSN valt steeds uit. Dus ik vroeg me af of er een programma is dat speciaal gemaakt is om over het netwerk bestanden te zenden? Uiteraard wil ik dat dat veilig gaat, zonder beveiligingsrisico's. bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Of bittorrent, of direct connect, etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 http://www.rejetto.com/hfs/ HFS? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Ook uitstekend. Maar doet die wel aan resumen? Je hebt gerede kans, dat je browser een timeout geeft, voordat de 5GB is verzonden. Met p2p is dat geen issue. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Ja maar ik vind bittorent en FTP etc vrij gevaarlijk, omdat ik dan mijn bestanden als het ware beschikbaar stel op het internet. Dit wil ik niet. Dus ik bedoel echt een programma alleen binnen het netwerk. dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Als je zelf een bittorrent tracker start, op een lokaal ip, dan blijft die toch wel binnen het netwerk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 [quote:d020e1c939="Jaah90"]Goedemorgen, Ik wil via mijn netwerk enkele grote bestanden zenden (5gb+). Gedeelde mappen werkt niet [/quote:d020e1c939] Snap die regel alleen niet, waarom werkt dat niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Als ik bijde firewalls uitzet, en op de desbetreffende computer de map op delen zet, dan ziet de andere pc die gedeelde map niet.l Hij constateert dat hij met die computer in he tnetwerk zit (bij mijn netwerklocaties), maar een map ziet ie niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen