anoniem Geplaatst: 24 maart 2008 Delen Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb op een aantal schijven een hele lading films staan. Nu wil ik via word een document aanmaken voor een overzicht van al die films. Een voorbeeld van de film [b:57f3dff5c9]Bad Santa[/b:57f3dff5c9] Ik maak dan een hyperlink aan in het woordje [b:57f3dff5c9]Bad Santa[/b:57f3dff5c9] De link is alsvolgd: J:\films\komedie\Bad Santa\VIDEO_TS Wanneer ik normaal een dubbelklik geef op de bestandsnaam VIDEO_TS Dan begint de film automatish af te spelen in power dvd. Echter middels deze hyperlink gebeurd dat niet. :? Maar dan opend hij gewoon de map waarin dat file staat. :roll: Het maakt me eigenlijk niet uit of ik het in word doe of een ander programma, Wat ik wil is een overzicht document van mijn films en waarvan ik ze dan gelijk zou kunnen opstarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2008 Een direct antwoord kan ik zo niet geven, maar wat jij gedaan heb wel: je hebt geen hyperlink gegeven maar slechts een verwijzing waar het bestand staat... Méér niet, geen opdracht wat er gedaan moet worden enzo... Misschien heb je toch iets aan mijn reactie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2008 Hmm.. Ik heb nu opnieuw het zelfde gedaan, En nu doetie het wel :? Ik had eerst de link geplakt in hyperlink, Nu heb ik het via het schermpje opgezocht en hij doet het. erg vaag.... dit is het verschil in de link nu: J:\films\komedie\Bad Santa\VIDEO_TS\VIDEO_TS.IFO Ik had eerst: J:\films\komedie\Bad Santa\VIDEO_TS :oops: gewoon een verwijzing naar de map zelf dus :lol: Ach ja....haha Foutje bedankt :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen