anoniem Geplaatst: 22 maart 2008 Delen Geplaatst: 22 maart 2008 Hallo. Op diverse websites zie ik video's staan die on-line worden vertoond, indien men dat wenst. Echter, ik zou die graag willen downloaden en opslaan op mijn eigen pc. Ik heel veel gevallen lukt me dat niet omdat ik klaarblijkelijk niet de juiste tool hiervoor heb. Voor youtube bestaan wel tools voor dit doel en mogelijk zijn die er ook voor andere websites met video. In mijn specifieke gaval gaat het om video's die staan op de avro-site andermansveren.nl Iemand mogelijk een tip? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2008 zonder me erin te verdiepen, ga eens experimenteren met dit lijstje streaming-capture-software: http://emoney.al.ru/capture-streaming-video-and-audio/all-streaming-video-recording-software.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2008 Bedankt voor de link. Best mogelijk dat daar idd een geschikt prog tussen staat, maar ik kom daar geen wijs uit met mijn steenkolenengels :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2008 je kan ook zelf even googlen met de termen >streaming video opnemen<, met zoekopdracht ´pagina´s in het nederlands´, dan kom je vanzelf wel wat tegen waar je wel wat mee kunt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2008 [quote:0d80c29478="Charles-98"]Bedankt voor de link. Best mogelijk dat daar idd een geschikt prog tussen staat, maar ik kom daar geen wijs uit met mijn steenkolenengels :oops:[/quote:0d80c29478] www.vixy.net Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2008 als je firefox gebruikt kun je de gratis plugin DOWNLOADHELPER installeren. Deze plugin kan elke andermansveren.nl of youtube video downloaden. Om de bestanden syand alone te bekijken op je pc moet je even kijken of je de juiste programma's hebt, voor youtube heb je de flv player nodig of VLC media player. De andermansveren.nl zijn windows media files. Total video convertor kan de films omzetten naar andere formaten (kost 45 euro). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2008 In XP zit (ook gratis los downloadbaar) Windows Media Encoder met zeer veel mogelijkheden. Die kun je zoals een taperecorder inschakelen en mee laten lopen om alles op te nemen wat zich in je scherm afspeelt. Diverse kwaliteiten (schijfbeslag) instelbaar. Omslachtig en tijdrovend maar wel goed. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen