Ga naar inhoud

i-tunes overzetten naar nieuwe pc

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik krijg binnenkort een nieuwe pc en mijn oude verdwijnt. op die oude staat nog i-tunes en mijn bibliotheek etc van me ipod. als ik nu op de nieuwe itunes instaleer kan ik mijn oude liedjes en filmpjes etc nooit behouden omdat die niet in de bibliotheek staan. ik heb dit probleem al eerder gehad. ook lukte het mij toen niet om die bibliotheek op te slaan en op een andere computer in te voeren. mijn vraag is dus: hoe zorg ik ervoor dat ik op mijn nieuwe pc mijn oude bibliotheek etc. krijg zodat ik alle liedjes behoudt en weer nieuwes erbij kan voegen groetjes jaap
Link naar reactie
[url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300173-nl]Dit een optie?[/url] Ik ben overigens vanaf de aanschaf van mijn iPods, en daarmee het gebruik van iTunes, begonnen mijn muziek (17.000 nummers) geheel buiten iTunes op te slaan in aparte mappen. Dit vrijwaart je geheel van de complicaties van het iTunesgebeuren. Inlezen en klaar. Afspeellijsten (dit is bij mij niet zo'n klus) vergen een andere truc, maar die maak ik op een nieuwe PC opnieuw aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...