anoniem Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 Heb een boekhoudprogramma (Davi-account 2000) geïnstalleerd op een computer met windows vista. Onder windows XP draaide programma prima. Onder vista krijg ik nu als ik een kasstuk wil boeken (via Lijst wordt boekstuk kas geopend) de melding: invalid property array index. Als ik vervolgens op OK klik wordt het programma abrupt beëindigd. Wat is dit voor soort fout en hoe is een en ander te herstellen? Windows Vista Upgrade Advisor meldt (ná test) niet dat het programma ongeschikt zou zijn voor windows vista. De comptabiliteitsmodus werkt in dit geval ook niet. Wie herkent dit probleem, en wie weet een oplossing te bieden? Alvast mijn hartelijke dank voor de informatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2008 Dit had je vantevoren kunnen verwachten. Het antwoord ligt voor de hand. Vervang vista door xp. Of koop een nieuwe versie van het boekhoud programma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2008 En als je Davi-Account eerst dé-installeert en opnieuw installeert maar dan de installatie in de compatibiliteitsmodus draait? Dat heeft bij mij bij diverse oudere progs wel geholpen. Gr, Jim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen