Ga naar inhoud

Synchroniseren op meerdere pc's (mbv activesync 4.5)

anoniem

Aanbevolen berichten

All, Ik heb een prive laptop en een werk laptop (beide Windows XP). Tevens een PDA met Windows Mobile 6.0. Nu heb ik op beide laptop's Activesync 4.5 geinstalleerd en heb connectie met beide laptops als ik de USB kabel aangesloten heb. Op mijn prive laptop kan ik synchroniseren met mijn outlook (contacten, calender, notities, taken) maar op mijn werklaptop lukt dat niet. Wanneer ik een vinkje wil zetten bij een van bovenstaande items, dan krijg ik de melding dat ik het vinkje bij mijn prive laptop uit moet zetten. Wanneer ik dat vinkje vervolgens uit wil zetten krijg ik de melding dat mijn alle items op mijn PDA verwijderd zullen worden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en vervolgens stopt mijn quest hier. Mijn vraag is dus: Kan iemand mij helpen om de instellingen zodanig te zetten dat ik met beide laptop's kan synchroniseren (en dat dus beide agenda's, contacts etc) gelijk zijn? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt, Boske
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...