Ga naar inhoud

MP4 en de computer

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een Creative Zen. Ik heb er een film opgezet die het niet deed en ik wilde hem er weer afhalen, dit lukte dus niet. De computer geeft aan: VTS_01_0 en VIDEO_TS kan niet worden verwijderd, de opslaglocatie is tegen schrijven beveiligd. Verwijder de beveiliging en probeer het opnieuw. (Deze 2 bestanden zijn een VOB-bestand) Ik heb dus al wat geprobeerd op de MP4-speler zelf, ik heb de beveiliging op weergeven gezet. Maar daar had ik ook niets aan. Voor de rest kan je op de mp4 niets aan de beveiliging verder veranderen. Ik weet niet hoe ik deze 2 bestanden eraf krijg? Ze nemen wel wat ruimte in dus ik wil ze er graag vanaf hebben. Ik heb al geprobeerd om het over te zetten en daarna te verwijderen, maar er was een fout bij het overzetten. Ik heb de bestanden ook overal heen verplaats naar andere mappen op mijn computer om ze vervolgens te verwijderen, maar dan blijven de 2 bestanden toch nog in mijn MP4 staan. Kan iemand me raad geven hoe ik deze 2 bestanden van mijn MP4 afkrijg? Want ik heb alles geprobeerd wat ik weet, maar het lukt me niet. Alvast bedankt :)
Link naar reactie
ik heb zelf een mp3 speler(met beeldscherm waar je video's op kan kijken) en die kan je formatteren. probeer dat ook eens met je mp4 speler. note: bij formatteren word alles van je mp4 speler gehaald. formatteren kan door bij deze computer rechts op je mp4 speler/verwisselbaar schijf te klikken en dan formatteren.
Link naar reactie
[quote:d683c17b2f="Gijs007"]ik heb zelf een mp3 speler(met beeldscherm waar je video's op kan kijken) en die kan je formatteren. probeer dat ook eens met je mp4 speler. note: bij formatteren word alles van je mp4 speler gehaald. formatteren kan door bij deze computer rechts op je mp4 speler/verwisselbaar schijf te klikken en dan formatteren.[/quote:d683c17b2f]Oke, maar ik heb zon gevoel dat het er dan nog niet af is. Maar ik zal het proberen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...