anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Hallo, Van een familielid kreeg ik een USB-stick met een Video_TS map met wat beelden van een feest. Dit is een complete (zelfgemaakte) DVD incl. menu. Nu wil ik dit branden, gebruik makend van Nero 7. Als ik het als DATA DVD brand, en de VIDEO_TS map+ een AUDIO_TS mapje (zelf gemaakt) brandt op een dvd, word hij niet gelezen door de dvd-speler. Nu heeft dat familielid een oudere versie van nero (5 of 6) waarmee hij dvd-bestanden kan branden als VideoDVD. Deze optie staat bij hem als 'DVD Videobestanden branden'. In Nero 7 heb ik deze optie niet meer? Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Dit probleem heb ik ook gehad. Ik ben daarom van Nero afgestapt mbt dvd's branden en heb ervoor gekozen om DVDFab te gebruiken, een speciaal programma om dvd's te maken geschikt voor elke dvd speler. Ik heb van een kennis DVDFab gekregen, sindsdien NOOIT meer problemen gehad, misschien is dat wel een oplossing? Mvg, Jay Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Je hebt de optie via snelstarten dan niet gezien, DVD Videobestanden Branden? Dan de inhoud van de Video_TS map erin slepen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 [quote:c9c28b3b11="Lange Pier"]Je hebt de optie via snelstarten dan niet gezien, DVD Videobestanden Branden? Dan de inhoud van de Video_TS map erin slepen.[/quote:c9c28b3b11] Die optie heb ik dus in de oude versie wel, alleen in Nero7 niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Heb hier ook Nero 7 en zit er gewoon in, wel de schuifbalk gebruikt in Snelstarten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Jep. De opties die met dvd's te maken hebben, die ik heb: DVD video maken DVD video (VR) maken of wijzigen Diavoorstelling maken DVD-video hercoderen Converteer DVD-videofilms in Nero Digital (TM) That's it. Wanneer ik kies voor: dvd-video maken, wordt de video gehercodeerd, moet ik zelf een menu toevoegen etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Hoe start je Nero op dan via Nero Start Smart? Ik doe het altijd via Nero Burning ROM. Gemaakte DVD menu's zitten er in, hier hoef je niets extra's te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Ikke niet begrijp. :? Ook via Burning rom, nieuw (nieuwe compilatie), dvd-video kan het, heb je diezelfde mappen waar je naartoe kunt slepen. Misschien kun je hem upgraden, denkelijk heb je nu de essentials uitvoering, daar kan niet alles mee. Overigens doe ik dat grapje altijd met CloneDVD2, maar met Nero zou het ook moeten kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2008 Nog steeds kan ik het in Nero niet vinden, maar het is gelukt met DVDFab. Iig bedankt voor de hulp! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen