Ga naar inhoud

Intel(R) 82801BA Ultra ATA Storage Controller - 244B

anoniem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
http://download3.msi.com.tw/files/downloads/dvr_exe/Intel_INF_MI31007.zip Dit zijn ze van MSI, die andere zijn zelfs ouder, zag ik net. Overigens zijn het geen echte drivers maar een info file om windows de juiste eigen drivers te laden. Denkelijk staan deze ook gewoon op je driver cd en heeft vernieuwen ook geen nut.
Geplaatst:
Hij blijft de zelfde melding geven Het geval is dat ik vista probeer te installeren maar hij geeft de melding dat SCSI- en RAID-controllers: SIMSPRT SCSI Controller geupdate moet worden En sluit daarna de installatie af
Geplaatst:
Je vertelde nergens dat je Vista wilde installeren. En die aangeboden drivers zijn voor XP. Die melding klopt ook niet, je hebt helemaal geen SATA controller op dat bord. Zit er misschien een PCI raid controller kaart in die PC? En heb je wel gekeken of Vista er überhaupt wel voor geschikt is? [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=42B5AC83-C24F-4863-A389-3FFC194924F8&displaylang=en[/url] Overigens snap ik er de balle niet meer van, je hebt het eerst over "storage" drivers en nu weer over Vista.
Geplaatst:
Als ik de test doe voor vista dan geeft hij aan dat hij er geschikt voor is En dat er geen problemen zijn Maar als ik hem ga installeren dan komt die melding Ik moet wel zegen dat ik vista over xp heen zet Kan dat het probleem misschien zijn :oops:

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...