anoniem Geplaatst: 9 maart 2008 Delen Geplaatst: 9 maart 2008 Ik maak sinds kort gebruik van office 2007 en ben daardoor mijn frontpage 2000 versie kwijtgeraakt en kan die dus niet meer gebruiken voor het bihouden van mijn website. Is er een mogelijkheid dat FP2000 naast office 2007 kan werken en zo ja hoe moet ik dat aanpakken? Zijn er anders andere opties (in Word?) Dank. Marc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2008 ik werd laatst geroepen bij een pc waarop na office xp, office 2000 en office 97 waren geïnstalleerd... en ze liepen nog ook, allemaal! wat ik wil zeggen hiermee: gewoon proberen met die office2000 cd, en kiezen voor aangepaste installatie (zodat je alleen frontpage erop zet). lukt het, dan ben je blij, lukt het niet, dan kan je overwegen om office2007 eraf te gooien en heel office2000 of 2003 erop te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2008 Ja, het kan. Ik heb zowel Office 2003 als Frontpage 2000 op mijn systeem staan en dat werkt prima. Je kunt zelfs de bestanden uitwisselen tussen beide pakketten, hoewel je even moet opletten wanneer je bestanden opslaat. Doe dat wel even in het goede format ("*.doc voor Office 2000", bijvoorbeeld) anders krijg je soms rare meldingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2008 Steek de office2000-Cd in, geef codenummer en let goed op dat je kiest voor "zelf bepalen wat waar komt te staan". Dan trek je alle hokjes open van de beschikbare onderdelen en zet alles, behalve "frontpage", op NIET BESCHIKBAAR. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen