anoniem Geplaatst: 7 maart 2008 Delen Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met het maken van de film. Wil ik deze wegschrijven onder mpeg2 dan liujkt het alsof hij aan het schriijven is maar bij 25.619 van de 63.614 beelden gaat hij niet verder. Bij de opdracht annuleren blijft ook alles hetzelfde. Schrijf ik weg als mpeg 1 bestand dan stopt hij bij 23.254 en als ik als avi bestand weg wil schrijven zegt hij na verloop van een half uurtje: gestopt wegens systeemfout. Wat kan hiervan de oorzaak zijn. Er draaien tegelijkertijd geen andere programma's en er is geen verbinding met internet. Ferry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2008 Hoeveel systeemgeheugen (RAM-geheugen) heb je? Is je hardeschijf vol? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2008 [quote:2f0f4953c4="citomaster"]Hoeveel systeemgeheugen (RAM-geheugen) heb je? Is je hardeschijf vol?[/quote:2f0f4953c4] Geheugen is 2 gb en de harde schijf is nog niet halfvol !! Ferry Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen