anoniem Geplaatst: 4 maart 2008 Delen Geplaatst: 4 maart 2008 Ik heb in een word document op meerdere plaatsen wat aantekeningen gemaakt. Deze zijn niet bestemd voor de lezers van het document. Is er een snelle manier om deze allemaal hidden te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2008 F1 help..... [quote:3b93784df7]Tekst verbergen Beveiliging Aangezien inhoud die is opgemaakt als verborgen tekst gemakkelijk zichtbaar kan worden gemaakt, kunt u beter geen verborgen tekst gebruiken om vertrouwelijke informatie geheim te houden. Selecteer de tekst die u wilt verbergen. Klik in het menu Opmaak op Lettertype en klik vervolgens op het tabblad Lettertype. Schakel het selectievakje Verborgen tekst in. Opmerking Als u verborgen tekst op het scherm wilt weergeven, klikt u op de knop Weergeven/verbergen op de werkbalk Standaard. [/quote:3b93784df7] je zou het document met een wachtwoord voor alleen lezen kunnen beveiligen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2008 Top, ik heb de teksten een eigen style gegeven "Help" en dan hidden gezet. Met dat rare knopje kan ik ze dan met 1 klik aan en uit zetten. Helemaal top, thanx. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen