Ga naar inhoud

aaaaaaaaaaaaaa

Aanbevolen berichten

tja, wat verwacht je dan? Dat er binnen een paar uur een antwoord zal zijn op een vraag over een programma dat veel mensen niet zullen gebruiken? (Ik gebruik het ook niet, maar heb het artikel gelezen en weet iets van DOS) Je nu belangrijkste probleem: Heb je bij het zoeken naar dat ini-bestand wel aangegeven dat er ook naar verborgen bestanden en in de system folders moet worden gezocht? (advanced options aanklikken en vervolgens selecteren. Ik heb een Engelse windows, maar je vindt het vast wel) Als je het niet kunt vinden kun je command line opties gebruiken. Ze staan hier vermeld: [url]http://sabnzbdplus.wiki.sourceforge.net/Command+line+parameters[/url] Ik neem aan dat als je in een dosbox naar de programmafolder van SABnzbd gaat en SABnzbd localhost:port (het poortnummer dat je gebruikt) intikt het weer in de browser geopend kan worden en je op de normale manier kunt veranderen wat je wilt. Het probleem waarmee het begon: Je maakt dus een batchbestand om een .nzb-bestand te copiëren naar de map downloads\_sab\nzb op je E-schijf. Dat bestand associeer je met de nzb-extensie.Dat laatste gaat met twee commando's, waarbij het belangrijk is dat het eerste verwijst naar de plek waar dat nzbcopy.cmd staat. Als dat allemaal goed is heb je geen foutmeldingen gekregen tijdens het associëren. Dubelklikken op een .nzb-bestand zou nu een dosbox moeten openen waarin nzbcopy wordt uitgevoerd. Zie je die voorbij flitsen? Als dat het geval is werkt alles, maar deugt de uitvoering niet. Ik denk dat dan de fout is dat er dubbele dubbele aanhalingstekens ("") ontstaan waardoor het nzb-bestand niet gevonden wordt. De aanhalingstekens om %1 in het batchbestand moeten m.i. weg, dus copy /y %1 "e:\downloads\_sab\nzb". Omdat de dosbox zich zo snel weer sluit kun je de eventuele foutmeldingen niet zien. Voeg daarom (tijdelijk het woord Pause in aan het eind van het batxhbestand. Dan sluit de dosbox niet totdat je op een toets drukt en kun je de foutmeldingen zien.
Link naar reactie
Ja, bedankt :D ik had inderdaad niet aangevinkt dat ie ook verborgen bestanden moest zoeken Op de wiki staat als locatie: c:\documents and settings\user\application data\sabnzbd\sabnzbd.ini maar tussen user en app data moet bij mij [i:e914fe9b2f]local settings[/i:e914fe9b2f] komen stom probleem dus, maar hierin stond mijn ip, ik heb m veranderd, en bij het opstarten van sab werd mijn browser ook weer geopend 8) Nu wordt het even tijd om een static ip te maken, wel handig. En het tweede probleem heb ik met Frank inmiddels opgelost op mijn eerste post : http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=185924 zoals jij het zei is inderdaad wat het probleem was : ""nzbtje.nzb"" Danku! topic kan afgesloten worden voor mijn part, en sorry voor mijn ongeduld :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...