anoniem Geplaatst: 20 februari 2008 Delen Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb sinds een paar dagen bij elke game die ik wil spelen, dat het spel zich afsluit en ik een foutmelding krijg: Error during initialization: Direct3DDevice9::Present failed: Driver internal error Ik heb ondertussen de ATI drivers al opnieuw geinstalleerd en de help-files van CSS en BF2 doorgespit. Ik heb dus al het eea geprobeerd. Misschien dat iemand hier nog een idee heeft? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 misschien dat hier iets tussen staat . http://forums.tweakguides.com/showthread.php?t=616&page=27 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2008 Had ik zelf ook al bekeken, staat eigenlijk geen zinvolle info tussen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2008 Misschien dat hier wat info staat? http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Idirect3ddevice9%3A%3APresent+failed%3A+Driver+internal+error+&spell=1 Volgens daar kan het zoveel zijn :? Kortom tijd voor een grondige hardware check. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2008 Tsja, die had ik uiteraard zelf ook al geprobeerd, ik post nooit zonder zelf te google-en. Van de vele pagina's ben ik dus niets wijzer geworden dan spellen opnieuw installeren, videodrivers updaten, directx updaten en halve oplossingen. Daarom vroeg ik mij af of iemand hier nog iets op wist te vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2008 Moeilijk.. Vooral omdat het zoveel kan zijn :? Persoonlijk was ik allang begonnen aan opnieuw systeem te zetten. Want met al die updates van drivers word het er vaak niet beter op, sterker nog.. Het kan zelfs tot meer problemen komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2008 Dat zou normaal gesproken ook mijn oplossing zijn, maar ik heb dat net een paar weken geleden al gedaan, en over een week of 2 krijg ik vista. Vind het dus een beetje zonde om nu nogmaals XP opnieuw te installeren. Achja, dan zal ik maar rustig wachten totdat ik me vista-cd heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2008 DirectX al eens geupdatet? Weet niet of het helpt, maar kwaad kan het nooit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2008 Directx update is ook al gedaan, mocht dus ook niet baten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2008 Nou, zo kan je het ook oplossen... Van de een op andere dag helemaal geen problemen meer mee. Ik zou niet weten wat nu zo plosteling de oplossing was. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2008 Verkoudheidje? :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen