Ga naar inhoud

Flash kapot na update ?

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Afgelopen dinsdag kreeg ik enkele updates om de oren van programma's, waaronder flash. Ook windows heeft de nodige updates binnengehaald. Echter sinds deze update zit ik met het probleem dat geen enkel online flashfilmpje goed werkt. Het afspelen stopt om de 3 seconden ongeveer en het geluid is totaal afwezig. Dit geldt voor al die fancy webplayers (youtube en co) die ik tot nog toe ben tegengekomen. Is dit een bekend probleem? Wat moet ik doen om dit te verhelpen? Het betreft een winXP installatie met firefox 2.00.12 Onder internet explorer werkt het verder wel goed.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Inmiddels alweer bijna 2 weken verder, maar nog steeds geen verbetering. FlashRepair heb ik geprobeerd, maar dat maakte geen verschil. Een herinstallatie van flash9 leek de oplossing te zijn, maar na een tijdje had ik weer hetzelfde probleem: Flash filmpjes doen het niet goed in firefox. Er zit geen geluid bij en ze stoppen al na 2 tot 5 seconden met afspelen. Wat kan ik nu nog doen? Dit is erg vervelend!
Link naar reactie
[quote:fd17b10978="Pinky & The Brain"]Inmiddels alweer bijna 2 weken verder, maar nog steeds geen verbetering. FlashRepair heb ik geprobeerd, maar dat maakte geen verschil. Een herinstallatie van flash9 leek de oplossing te zijn, maar na een tijdje had ik weer hetzelfde probleem: Flash filmpjes doen het niet goed in firefox. Er zit geen geluid bij en ze stoppen al na 2 tot 5 seconden met afspelen. Wat kan ik nu nog doen? Dit is erg vervelend![/quote:fd17b10978] Dat houdt in dat ze wel in IE draaien? Misschien deze? http://dutch.toggle.com/lv/group/view/kl38359/Adobe_Flash_Player_Firefox,_Mozilla,_Netscape_&_Opera_.htm
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
ik liep ook al en tijd er teen aan, op het werk geen probleem met dezelfde FF3 versie. Bij FF2 had ik hetzelfde probleem. Wat dll's copyen/registreren zoals links en rechts gesuggereerd werd, werkte niet. Wat werkte: http://www.blog.joelx.com/firefox-no-sound-in-videos-videos-stop-playing-after-a-few-seconds/967/ Neem dus uit fp9_archive.zip 9r47 en daarin flashplayer9r47_win.exe Ik heb niet meer geprobeerd of latere andere versies uit de zip ook nog werken, komt wel een keer. Dit werkt in ieder geval. Ik heb de gok genomen om niks te de-installeren, en zelfs dan werkt het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...