anoniem Geplaatst: 19 februari 2008 Delen Geplaatst: 19 februari 2008 voor reinstallatie van mijn pc had ik (van dezelfde cd) office geinstalleerd en een aantal bestanden gemaakt in excel. deze bestanden had ik op cd gezet en de pc daarna opnieuw geinstalleerd. /Met dezelfde cd als voorheen heb ik daarna office+excel geinstalleerd. Echter hij geeft nu deze melding als ik de genoemde bestanden wil openen (zowel vanaf pc openen als vanaf cd) [URL=http://img442.imageshack.us/my.php?image=foutofficeep7.jpg][img:dad54a1ba8]http://img442.imageshack.us/img442/5389/foutofficeep7.th.jpg[/img:dad54a1ba8][/URL] kan iemand mij helpen? inmiddels heb ik gemerkt dat de betreffende bestanden op mijn laptop ook niet meer werken. ook word documenten die gekopieerd waren openen met alleen maar van die vierkantjes ipv letters Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 Ik zou haast denken dat de bestanden beschadigd zijn geraakt bij het branden op cd, kijk eens op je met de volgende link wat kunt: [url]http://office.microsoft.com/nl-nl/excel/HA010346561043.aspx[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 ik heb alle opties geprobeerd op die link. óf ik kreeg de melding 'kan bestand niet lezen' of er gebeurd helemaal niks. ook heb ik excel viewer 2003 gebruikt, en hij geeft aan: 'kan dit type bestyand niet openen' lijkt mij alsof hij het niet herkent als .xls terwijl extensie dat wel is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 en als je exell opent, een volledig nieuw bestand aanmaakt en op je hd opslaat: krijg je het dan wel gewoon open? (ook ik denk in de richting van brakke bestanden op je cd) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 Ik denk ook eerder aan beschadigde bestanden of niet compleet gebrand. Dit heb ik ook wel 'ns gehad, maar ik geloof dat dat kwam doordat het bestand niet helemaal was gebrand (terwijl er dat wel stond ["voltooien", etc.]). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2008 [quote:7e94c21d75="Passer"]en als je exell opent, een volledig nieuw bestand aanmaakt en op je hd opslaat: krijg je het dan wel gewoon open? (ook ik denk in de richting van brakke bestanden op je cd)[/quote:7e94c21d75] ja, dan doet hij het wel gewoon. is er geen oplossing voor die brakke bestanden op de dvd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2008 Ik denk van niet... Alleen naar de toekomst toe: vertrouw nooit op één opslag van je bestanden ! Steeds op een tweede plaats (schijf, cd, dvd,...) bewaren. Van belangrijke bestanden zelfs een derde kopie ergens bewaren. euh.. al op die 'help' in het venster geklikt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2008 ja, ma helpt niet, we houden het maar op een foutje bij de opslag. niks aan te doen, ik hb het bestand al overschreven om het opnieuw te maken. *slotje?* Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen