anoniem Geplaatst: 13 februari 2008 Delen Geplaatst: 13 februari 2008 Ik gebruik al sinds geruime tijd Cerberus ftp server om mijn eigen pc vanop afstand te bereiken. ik heb laatst mijn windows xp opnieuw geinstalleerd en sindsdien wilt het niet meer werken, het programma zelf geeft geen enkele foutboodschap, maar ik kan mijn pc toch niet meer bereiken. Cerberus geeft achteraf ook geen blijk deze pogingen. Ook een ander programma als server gebruiken heeft geen effect. Ik heb op nieuwe xp-installatie voor de eerste maal de beschermingsbundel van Comodo geinstalleerd, deze tijdelijk uitschakelen lost ook niets op. Ik zit op een privaat netwerk (ik probeer dus mijn pc vanop een andere pc binnen dit netwerk te bereiken, normaalgezien lukt dit zonder problemen). weet iemand raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2008 Firewall van windows? En de instellingen van de FTP server controleren. Vast IP adres gegeven? Overigens kun je ipp niet vanuit je eigen netwerk op de FTP server, alleen via het interne nummer. http://www.net2ftp.com/index.php?language=nl Om je FTP server te testen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen