anoniem Geplaatst: 8 februari 2008 Delen Geplaatst: 8 februari 2008 Hi folks. Ben ik op het goede forum ? Als ik een document gemaakt heb met OO write dan kan ik dat document verzenden per email. Weet iemand of dat ook verzonden kan worden per fax ?. Bvd voor advies. opamax Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2008 Fax: fax van windows installeren en printen naar fax vind ik vaak het handigste Mail: gewoon als document er aanhangen als bijlage. In veel office programmas zit bij "bestand" in het menu een "verzenden via mail" optie staat dit niet in de help van OO write , via F1 op te vragen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2008 Via Bestand zijn er diverse opties, waaronder zenden per email, maar fax zie ik niet. Zal een nieuwere versie dat wel hebben misschien ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2008 fax is van windows, is ws niet standaard geintalleerd. Dan pas werkt het. Uiteraard moet je een geschikt fax modem hebben intenr of extern.... Gebruik google of het forum als zoekmachine eens... dit zijn basis zaken zo te vinden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb een separate (all-in-one) faxmachine (HP G85) die een heleboel kan. Handig vanaf XP te besturen, maar niet vanuit Oowrite. Heb vandaag een nieuwe (ook all-in-one), gekocht, maar die is van Brother. Het zal zeker midden volgende week worden aleer ik voor install de tijd heb. Zal dan zien wat dat ding kan. Vanaf XP faxen ? Zal er ook een naar kijken. Tot zo ver dank voor advies Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Als je vanuit een programma kunt printen moet je in principe ook kunnen faxen daar vanuit. Zoiets dus. Vreemd dat je een werkende fax hebt maar dit niet kunt.... denk toch dat de service onder XP niet loopt. [img:dd127655d2]http://i.dell.com/images/global/support/product_support/printers/print_fax_tutorial/fax_pc_only/slide_8_image_2.jpg[/img:dd127655d2] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2008 Je kan hem misschien ook uitprinten. Ik weet niet of in de loop van tijd faxmachines anders zijn gaan werken, maar onze faxmachine die scande altijd de blaadjes in. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen