anoniem Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Yu iedereen. Velen weten wel dat je door een 3 naast autofanspeedcontrol in rivatuner je kan kiezen dat wanneer je graka een bepaalde temperatuur bereikt je je fan sneller kan laten draaien. Wel ik heb dus rivatuner hernieuw moeten installen (omdat ik een nieuwe pc heb) en heb dus die 3 ook geplaatst, maar nu kom ik iets anders tegen. Ik kan die temps niet veranderen want er komt iets anders op m'n scherm. Dit komt erop: http://img207.imageshack.us/img207/981/naamloos2pv4.gif Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 ik heb dit echt nodig m'n kaart (8800gt) wordt 85 graden. Hij moet afkoelen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 [quote:92e6f2bbce="BelgiumTJ"]ik heb dit echt nodig m'n kaart (8800gt) wordt 85 graden. Hij moet afkoelen![/quote:92e6f2bbce]koop een knappe zalman cooler Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Is de kast wel voldoende geventileerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Heb al zeer veel onkosten moeten doen, ik kan niets meer kopen nu. De kast is zeer goed geventileerd. Maar daar gaat het niet om, met m'n vorige pc werkte dat truukje (van die 3 plaatsen) perfect. En dan kon ik kiezen dat als m'n kaart bv. 63 graden(of hoeveel ik maar wou, ik kon het zelf aanpassen) dat m'n kaartkoeler aan 54% (weer kon ik dit zelf kiezen) van z'n capaciteit draaide. En dit kon ik meerdere keren invullen: als dit 45gr=47% 56gr=50% ... Snap je dit? Met m'n vorige pc werkte dit perfect, maar heb een nieuwe en dit truukje doet z'n werk niet meer. Nu vraag ik aan jullie, wat moet ik doen zodat dit weer werkt? (Jullie zijn toch bekend met Rivatuner, of niet?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 up! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen