Ga naar inhoud

Classfactory niet leveren?


anoniem

Aanbevolen berichten

Oscar, Dank voor jou reactie. Ik weet hoe ik om moet gaan met de Favorieten. In Win7 heb ik al tijden een balk met favorieten staan. Ook bij IE-11 had ik deze balk al. Van het 1 op het andere moment werkt het echter niet meer om aan de favorieten iets toe te voegen. Ik krijg de melding : (na de opsomming van de url die ik wil toevoegen) ClassFactory kan aangevraagde klasse niet leveren. Vervolgens wordt er dus niets toegevoegd. Heb al van alles geprobeerd incl. verwijderen van de favorieten om ze vervolgens weer toe te voegen. Tot op heden werkt niets. Ik hoor graag van je. met vriendelijke groet, Jan.
Link naar reactie
Even wat dieper onder de motorkap. Dan is de locatie van de Favorieten ongewild of onbewust aangepast. Niet zelden is malware daarvan de oorzaak. Neem de Register-editor erbij en ga naar deze sleutel toe: 'HKEY_CURRENT_USER\ Software\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion\ Explorer\ UserShellFolders\ Favorites'. Dubbelklik dat 'Favorites' en plaats het volgende in het dialoogvenster dat wordt geopend: '%USERPROFILE%\Favorieten'. Voor de zekerheid dan de PC/laptop even opnieuw starten. Dat zou het moeten doen..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...