Ga naar inhoud

Russische programma's gebruiken onder vista premium

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal Russische programma's die ik graag wil installeren op mijn computer (vista home premium 64 bit OS). De menu's van deze programma's zijn natuurlijk allemaal in het Russisch en dat kan vista niet laten zien (ik zie enkel maar vraagtekens en andere symbolen). Als ik uitga van de meeste menu's kom ik meestal wel bij installatie, maar het is echt op de tast en leuk is natuurlijk anders. De programma's draaien lukt natuurlijk wel maar het installeren is haast niet te doen. Wil liever niet in de weer met de Language Interface Packs omdat ik heb gehoord dat deze de hele user interface veranderen. Mij gaat het echt puur om die paar applicaties die ik in het Russisch heb en de rest wil ik graag in het Nederlands houden. Mocht dit niet kloppen over de LIPs dan is dat misschien wel een goed idee. Wie heeft hier ervaring mee? Weet iemand een goed free- shareware (of desnoods commercieel) programma dat mij de mogelijkheid geeft om een Russische interface te zien bij installatie waardoor ik deze deze programma's kan gebruiken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...