anoniem Geplaatst: 1 februari 2008 Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Een pc van iemand was helemaal kut, dus had ik die pc opnieuw geinstalleerd en na 3 weken was oppeens alle drivers weer weg en zogenaamd geen rechten meer... dus nu heb ik hem weer opnieuw geinstalleerd en hopen dat het nu goed is.. maar mijn vraag is.. als je een pc opnieuw installeert kunnen er dan dingen achterblijven??? want je kan het ook met fdisk doen en die primary partitie verwijderen en opnieuw aanmaken... en nog iets.. als die pc over 3 weken weer raar doet, wat is er dan mis? harddisk? moederbord? alvast bedankt :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Probeer eens een ander besturingssysteem? Als het daarin ook fout gaat, dan weet je zeker dat het aan de hardware ligt. http://computertip.googlepages.com/ubuntulinux Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Als je de schijf formatteert, is het vrijwel onmogelijk, dat er iets achterblijft. Of je moet reeds besmette software installeren. Misschien toch eens kijken naar een wat betere beveiliging. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen