Ga naar inhoud

Rar password

anoniem

Aanbevolen berichten

Het gaat niet zo makkelijk, de meeste progjes die ik ken (heb ooit zelfde probleem gehad) gebruiken een "brute force" methode, ze proberen gewoon een hele zooi wachtworden. Dat gaat nou niet echt snel of efficient, en hoe langer het wachtwoord hoe moeilijker het word, een wachtwoord van 5 letters heeft al ruim 10 miljoen mogelijkheden (ruim 50 mln als er ook cijfers in kunnen zitten en in de richting van de 100 mln als er ook leestekens bij komen) en 300 miljoen voor 6 letters (als ik het goed heb...). Programma's die werkelijk de encriptie breken ken ik eigenlijk niet. Ik zou het of opgeven of heel hard nadenken over mogelijke wachtwoorden.
Link naar reactie
Vaak is het wachtwoord de ULR waar de rar vandaan komt, zo niet, hopeloos. Overigens zijn er ook geen goede gratis progjes voor, de enige die het nog zou kunnen doen is ARP, maar die is niet gratis, alhoewel. :roll: http://www.intelore.com/winrar/rar-password-recovery.exe Deze is gratis. Trek er wel een dag voor uit. :P
Link naar reactie
Oke dan. Raar dat er geen programma's voor zijn die het zo weg kunnen halen! Ik ken wel een programma met als je een wachtwoord op een pdf hebt en je opent dat bestand dan 1,2,3 en het wachtwoord is gewoon weg zodat je die pdf gewoon kunt openen en bewerken als je wilt. Maarja, helaas. Misschien zijn mensen nog weleens zo inventief om uit te gaan vinden hoe dat kan;) Bedankt voor jullie reacties in ieder geval.
Link naar reactie
[quote:2c16840ddb="phonebooth78"] Raar dat er geen programma's voor zijn die het zo weg kunnen halen! [/quote:2c16840ddb] Als iedereen zomaar het wachtwoord eraf zou kunnen halen zou het ook niet nodig zijn er een wachtwoord op te zetten. En als het encrypted is met een sterk wachtwoord wordt het helemaal moeilijk. Gelukkig maar dat het niet zo makkelijk te kraken is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...