Ga naar inhoud

Foutmelding tijdens branden met Nero

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik brand heel weinig, maar sinds vandaag krijg ik een foutmelding tijdens het branden met Nero. Het begint te branden en tijdens het branden komt de fout. Ik zie de volgende meldingen; track-folowing-fout ongeldige schrijfstatus kon endtrack niet uitvoeren brandproces mislukt Ik brand een CD-R De simulatie wordt wel goed voltooid. Kan het zijn dat de dvd-brander defect is?
Link naar reactie
Heej, probeer eens te branden met Windows Media Player... Als dit wel lukt is je brander niet defect... Hoe te doen... Plaats een lege audio schijf in je brander en als t goed is zie je een scherm met links bovenin staan of je de bestanden op cd wil zetten. Dan maak je de map open met audio die je wil branden en kopieer je deze bestanden naar de map van de lege cd en klik je op : deze bestanden branden. Als t goed is gaat WMP nu deze bestanden branden... Als t niet gaat is idd je brander defect... Succes.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Om welk merk/type DVD brander gaat het? Je zou deze kunnen testen via applicatie [url=http://www.cdspeed2000.com/]Nero cd dvd speed.[/url] Daarmee kun je verschillende tests doen, waaronder ScanDisc. Doe deze tests met verschillende merk schijfjes. Als het hier gaat om een PC met een dvd-brander maar geen dvd-speler, dan zal de brander ook wel sneller slijten. [quote:6818a01915="gerben"]Kan dus gedeeltelijk defect zijn[/quote:6818a01915] Maar ligt dan een melding zoals "buffer underrun" meer voor de hand? Die heb ik ver in het verleden eens gehad bij een hele oude versleten CD brander.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...