anoniem Geplaatst: 28 januari 2008 Delen Geplaatst: 28 januari 2008 hallo, is het mogelijk om een backup van mijn webmail te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2008 Als je de mailtjes ook via een mail programma kunt binnenhalen (bijvoorbeeld bij GMail), dan kun je de mail backuppen op de conventionele manier. In het andere geval is het voor zover ik weet niet mogelijk om een backup te maken. Je bent dan aangewezen op de back-ups die de webmail-aanbieder maakt, maar die zullen enkel gebruikt worden om technische problemen op te lossen. Een andere oplossing is om de mailtjes door te sturen naar een e-mailadres dat wel gebackupped kan worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Als je de domeinnaam zelf bezit, zoals ik www.alexvandersluis.nl bezit dan kun je de alle webmail ook downloaden via het admin paneel (plesk, cpanel of directadmin) Bij webmail van internetproviders en mailproviders is het volgens mij niet mogelijk om een backup te maken van je webmail behalve alles iedere dag even binnen halen met outlook express of een ander mail programma. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen