anoniem Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo Ik heb even een vraagje. Hoe kan ik een een tesktvak een afbeelding contour krijgen (tekst valt om het hele plaatje heen) Weet iemand dat?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Voor de telepathisch minder begaafden onder ons :wink: zou het handig zijn als je vertelt in welk programma je dit voor elkaar wilt krijgen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 ff kijken of ik telepathisch begaafd ben ?? rechts klikken op afbeelding afbeelding opmaken \ indeling \ contour Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Ooh sorry het gaat om word. Maar ik heb 6 teksvakken gegroepeerd. en als ik in 1 van die tekstvakken een afbeelding invoeg kan ik hem niet contour maken. Ik kan hem alleen invoegen als: in tekst regel. Ik heb al geprobeerd om rechts op de afbeelding te klikken en dan afbeeldingen opmaken en dan indeling maark daar kan ik niks selecteren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen