anoniem Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Hallo Allemaal, Ik heb op mijn laptop een dual boot met vista en xp, ik heb tevens op beide windows versies office 2003 geinstalleerd. E-mail doe ik met outlook, kan ik het .pst bestand nou voor beide gebruiken? Of gaat dat problemen geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 zou moeten kunnen, met office 97 ook wel eens gedaan. Alleen even kijken of Vista geen security probleem ziet, dus eigendom van het bestand goed regelen..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Ok, nou das het proberen waard, ik meld het nog wel. Bedankt in ieder geval. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Nou inderdaad dat werkt! Ik kreeg alleen in eerste instantie een hele berg dubbele mail binnen, je raad het al, copie op server stond nog aangevinkt. Dat is dus een nadeel, die copie op server bewaren kan je dan dus niet meer gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen