anoniem Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Hoe kan ik inloggen als admin bij vista.. bij de installatie heb ik een gebruiker aangemaakt genaam Dennis en die is administrator.. maar het lijkt mij dat dat een gebruiker is met admin rechten?? bij windows xp kan je bij het scherm om in te loggen ctrl-alt-delete drukken dat je in zo,n omgeving komt dat je naam en wachtwoord in kan voeren, bij vista werkt dat niet.. maar de vraag is dus hoe kan ik als admin aanmelden of is die gebruiker Dennis de admin?? alvast bedankt :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Voor zover mijn kennis reikt, wijs je een gebruiker aan als administrator en is dat in jou geval dus Dennis. Bij mij is dat Free :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 [quote:3230ad9285="dondenno123"]Hoe kan ik inloggen als admin bij vista[/quote:3230ad9285] Check op de site van WebSonic [url=http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_administratoraccounterughalen.php]Windows Vista - Administrator account terughalen / activeren.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 thnx, het is gelukt, maar nu heb ik bij een andere laptop dat hij om een wachtwoord vraagt, alleen heb ik geen idee wat dat zal moeten zijn... want bij die andere moest ik het wachtwoor zelf instellen... is er een manier om het wachtwoord de deactiveren of opnieuw in te stellen? Alvast bedankt :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 [quote:d1adef8142="dondenno123"]is er een manier om het wachtwoord de deactiveren of opnieuw in te stellen[/quote:d1adef8142] Check dan op Windows Help Central: Windows wachtwoord vergeten. http://www.windows-help-central.com/windows-wachtwoord-vergeten.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen