anoniem Geplaatst: 17 januari 2008 Delen Geplaatst: 17 januari 2008 Hallo mensen, ik zit al een tijdje met een probleemje maar het lijkt of het nu wel wat erger word :? het zit namelijk zo als ik internet opstart dan gaat het verder redelijk goed maar na een tijdje loopt hij helemaal vast en dan wil ik met alt+ctl+del (je kent het wel) internet weg doen maar dan gaat hij of niet meer naar het bureublad, of hij gaat er wel heen maar ik kan nergens meer op klikken behalve start!! :evil: ik weet bij god niet meer wat ik er mee aan moet:P ook zit ik met nog een vraagje want mijn automatische updates doen het niet meer (0x80004002= foutcode). hij installeerd geen een van alle updates bijv. de beveiligings udates die toch wel redelijk handig zijn xD ik hoop dat jullie me kunnen helpen M.V.G Tom ojah, P.S. internet volledig weer opnieuw installeren heb ik al geprobeerd maar dat leek geen optie;) want het probleem was nog niet verholpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2008 De hele computer opnieuw installeren zal het gerust oplossen.. Anders HJT logje maken en plaatsen in "beveiliging en privacy" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Probeer Firefox eens. IE zit diep in Windows verweven en ik gok dat je met firefox geen probleem hebt. Los hiervan lijkt mij een Hijackthis logje ook zinvol! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen