anoniem Geplaatst: 12 januari 2008 Delen Geplaatst: 12 januari 2008 Hoi, Steeds als ik mijn documente open of een anderen map, Probeert mijn computer steeds search settings te instraleren. Ik downloaden afgelopen dinsdag een spelletje. Maar nadat ik dat spelletje had verwijdert kreeg ik steeds een instralatie waneer ik een map opende. Ik heb al vanalles geprobeert. ik heb ook mijn computer laten checken op spyware en op virusen. Toen waren er 2 spywares gevonden maar die heb ik gewoon kunnen verwijderen en het bedreigings niveau was laag van die spyware. ik ben nog steeds hetzelfde probleem en ik weet echt geen raad meer. Meschien kunnen jullie mij helpen? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2008 er zijn dus nog fragmenten van het spel op de cp . haal alles van het spel met regedit uit het register . start>Run >regedit> spel naam> verder zoeken met de knop F3 naam spel . pas op dat je geen andere sleutels verwijderd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2008 Het bleekt toch dat er nog iets opstond het bestand was diep verborgen had een vage naam. Maar nu is die eraf 8) Bedankt voor je hulp :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen