anoniem Geplaatst: 12 januari 2008 Delen Geplaatst: 12 januari 2008 Kan iemand me tips geven of helpen met het volgende; ik heb films gebrand met ondertiteling met DVD flick. Op zich een super programma, maar nu doet niets het meer. Ik heb het programma meerdere keren opn ieuw gedownload, allerlei media schijfjes geprobeerd, maar zodra het op branden aankomt krijg ik steeds de melding Power Calibration Area error. Ik kom er even niet uit. Wil graag mijn pc leeghalen, dus films bewaren op schijf. Dvd flick werkt samen met Imgburn. De films worden daar automatisch door gebrand. Mijn pc is nog maar een half jaar oud, dus ik neem aan dat de brander niet stuk is. Anyone suggestions?? Dank je wel, Karin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Dit is een dubbelpost. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=184586 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Goed dat je het constateert, maar hier hebben we ook een speciaal topic voor. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen