anoniem Geplaatst: 7 januari 2008 Delen Geplaatst: 7 januari 2008 Hallo, Wanneer ik outlook 2007 opstart komt er regelmatig 2 envelopjes in de taakbalk met de tekst ...Mappen worden gesynchroniseerd... Ik wil dit graag uitzetten. Want ik heb niks te synchroniseren. Ik heb me wezenloos gezocht in outlook help en op het forum, maar kan niks vinden. Wie helpt mij verder? groeten, Frans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Tenzij je daadwerkelijk last hebt van deze melding, zou ik er niet al te zwaar aan tillen. Volgens mij is het gewoon een indicatie dat Outlook bezig is met het één of ander (zoals bijvoorbeeld het bijwerken van de indexering of iets dergelijks). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Volgens mij (Ik weet het niet zeker :? ) maakt outlook verbinding met jouw mailserver om de berichten binnen te halen die nieuw zijn. Ook als je iets via bijv. live mail op internet bekijkt haal outlook het dan ook binnen, alleen dan als gelezen :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen