Ga naar inhoud

powerpoints

anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn echtgenoot en ik zitten samen op 1 pc met elk een eigen gebruikersaccount.Nu is het zo dat mijn man zijn gedownloadde powerpoints nog steeds kan openen en bekijken,terwijl dat bij mij niet langer mogelijk is.Als ik dus dubbelklik om te openen flits het zandlopervormde een momentje aan en is dan weg,en de powerpoint -slideshow opend zich niet. Ik heb de powerpoint office 2007 al verwijderd en opnieuw gedownload maar dat help ook niet. Weet er misschien iemand een oplossing voor dit probleem :?
Link naar reactie
gaat ook niet en het zijn geen powerpoints die we beiden in ons bestand hebben.Het is ondertussen wel opgelost.Ik heb de office powerpoint 2007 al een tijdje in gebruik,maar nu heb ik gewoon de powerpoint versie office 2003 er nog bij gedownload via de microsoftsite ,dus een vroegere editie en nu blijken mijn powerpoints wel te openen.Ik ge er dus maar van uit dat er ergens een bestand van voor 97 bijzat dat plots in 2008 niet meer wilde draaien in de 2007 versie en alle bestanden blokkeerde.Ik heb niet echt een programma geinstalleerd maar alleen de download om powerpoints te bekijken,maar niet om ze zelf te maken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...