Ga naar inhoud

programma beëindigen: cardreader lo...

anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het afsluiten van de pc krijg is steevast een schermpje met de melding: programma beëindigen: cardreader lo... Als ik even wacht en niet hierop klik, dan komt de melding: Dit programma reageert niet.... Ik heb echter alleen soms een memorystick erin zitten voor overdracht van foto's maar verder niets. Wat kan ik doen om de pc automatisch te laten afsluiten?
Link naar reactie
Ik heb werkelijk geen idee welk lezertje dat zou moeten zijn. Ik kan helaas geen kopie van de opstartprogs in msconfig meesturen. Ik heb er een aantal uitgevinkt en dan geprobeerd om de pc uit te schakelen, maar de melding blijft komen. De enige USB's die aangesloten zijn, zijn die van de printer, mijn schrijftablet met muispen en een externe HD.
Link naar reactie
[quote:2254159e70="theplayer1"]Ik heb werkelijk geen idee welk lezertje dat zou moeten zijn. Ik kan helaas geen kopie van de opstartprogs in msconfig meesturen. Ik heb er een aantal uitgevinkt en dan geprobeerd om de pc uit te schakelen, maar de melding blijft komen. De enige USB's die aangesloten zijn, zijn die van de printer, mijn schrijftablet met muispen en een externe HD.[/quote:2254159e70] kan een onderdeel van corel zijn . als je dat op de pc heb staan
Link naar reactie
[quote:988c11eca1] kan een onderdeel van corel zijn . [/quote:988c11eca1] Vind ik wat vaag. In het register komt een paar keer cdr voor: 8&HBVn-}f(ZXfeAR6.jiGraphicsFiltersCDRFiles>+pi[T1stf(Cyn.Q2tAE!CorelDraw\0\1\cdr 2]gAVn-}f(ZXfeAR6.jiGraphicsFiltersCDRFiles>+pi[T1stf(Cyn.Q2tAE!CorelDraw\0\1\cdr en een mapje met Coreldrw.exe Corelcht, corelpnt en corelVP5 Maar kan ik deze zonder problemen verwijderen?
Link naar reactie
[quote:2c002494fc]als je geen coreldrw op je pc hebt kan je dat rustig verwijderen. (evt maak je even een herstelpunt, zodat je niks kwijtraakt en toch het effect kunt beoordelen)[/quote:2c002494fc] OK! Alle corels verwijderd! De betreffende melding krijg ik nu niet meer....maar hij is gewoon vervangen door een andere bij het afsluiten: Programma beëindigen: Adobe photod...
Link naar reactie
[quote:f9e7328645]Maak eens een screenshot van de processen die te zien zijn in de tastmanager en zet daar eens een linkje van neer (ImageShack) en/of doe dit voor msconfig ook.[/quote:f9e7328645] weer iets nieuws.! Ik kan van de screenshots geen image maken. Ik heb ze dus geplakt in een word-document. Hoe upload ik dat? Waarnaar toe?
Link naar reactie
[quote:2751de94da="theplayer1"]Ik kan van de screenshots geen image maken. Ik heb ze dus geplakt in een word-document. Hoe upload ik dat? Waarnaar toe?[/quote:2751de94da]Tuurlijk wel, dat kan zelfs al met paint die bij windows in zit...maar ja, je kan ze naar me mailen als je daar zin in hebt en dan zet ik ze wel online...
Link naar reactie
Hier zijn de linkjes (beetje te groot om hier neer te zetten) [url]http://www.millar.nl/bla/taskm1.jpg[/url] [url]http://www.millar.nl/bla/taskm2.jpg[/url] [url]http://www.millar.nl/bla/msconfig.jpg[/url] Ik heb het nog niet goed bekeken, maar 54 processen vindt ik op zich al redelijk extreem. ... Toch ff snel gekeken en ik denk dat [url=http://www.multidesk.be/procesinformatie/proces/7/]"dit.exe"[/url] je probleem zou kunnen zijn, probeer het eens uit te vinken in msconfig. Btw, je computer werkt prima ook al vink je alle dingen uit die onder opstarten staan (maar niet aan services komen tenzij je weet wat je doet), alleen sommige dingen [i:6fe54e3a9e]wil[/i:6fe54e3a9e] je aan omdat die extra functionaliteit geven. Als laatste kan je er meestal heel makkelijk achter komen wat een programma is dat in je taskmanager tegen komt, door er gewoon naar te googlen (wel inclusief de ".exe").
Link naar reactie
Drewster: dank je! Ik gheb het uitgevinkt en nu maar eens kijekn wat er telkens gebeurt bij het afsluiten. Het is nal. redelijk onvoorspelbaar. Soms sluit hij probleemloos af en soms blijf hij dus hangen. Ik houd het even in de gaten. Op 23 febr. 2006 meldde ChRizz in het Privacy en Beveiligingsforum van CT-forum het volgende: [quote:3e0be15b88]Dit.exe = Is een programma wat te maken heeft met de flashcards van je pc, ook heeft het te maken met de drivers van je computer. Is dus Een Legitiem-Bestand. [/quote:3e0be15b88]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...