anoniem Geplaatst: 31 december 2007 Delen Geplaatst: 31 december 2007 Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag, maar mijn beeldscherm blijft heel vaak aan en uit gaan, misschien dat iemand weet wat dat kan zijn en of er een oplossing voor is, bedankt Arnold Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2007 dag arnold, welkom op het forum. om de oorzaak te vinden moeten we gaan afstrepen. om te beginnen: - heb je die monitor al eens op een andere pc geprobeerd? zo ja, en deed die het daar ook niet goed, dan is de monitor de oorzaak. oud? die die het daar wél goed, dan de drivers van de videokaart vernieuwen: haal op de site van de fabrikant de drivers voor jouw besturingssysteem, en installeer ze, en herstart dan de pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2007 Is het een CRT of TFT scherm? oude CRT schermen kunnen nogal eens kuren vertonen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2007 Nee ik heb deze nog nooit op een andere computer geprobeerd. het beeldscherm is van packard bell. Kun je die drivers zomaar downloaden of moet je ze kopen. Ik moet eerlijk zeggen ik ben wel handig met de computer, maar de technische kant niet.Arnold Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Nou ik heb ondertussen drivers gedownload, ik kreeg een berichtje dat het beeld scherm stuurprogramma niet meer goed functioneerde,krijg toen een link naar een website en heb het daar gedownload, gaat wel wat beter maar nog niet 100% Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 [quote:fc6ddb901e="1arnold"]Nee ik heb deze nog nooit op een andere computer geprobeerd. het beeldscherm is van packard bell. Kun je die drivers zomaar downloaden of moet je ze kopen. Ik moet eerlijk zeggen ik ben wel handig met de computer, maar de technische kant niet.Arnold[/quote:fc6ddb901e] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen