anoniem Geplaatst: 30 december 2007 Delen Geplaatst: 30 december 2007 Hallo, Ik heb met mijn camera verschillende korte filmpjes opgenomen. Die wil ik bij elkaar op een dvd branden. Het zijn filmpjes die ongeveer 5 minuten duren. Om daar nu een hele dvd voor te gebruiken vind ik zonde. Ik werk met xp en als brandprogramma Nero. Hoe doe ik dit? Of kan het niet? Bedankt alvast. Lies Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2007 Ik heb net even voor je gekeken bij Nero 7. Het kan dus als je ook Nero vision hebt. Er is dan een optie om video dvd te maken en daar je opnames in te importen. als het compleet is kan je de handel op een dvd fikken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2007 sorry maar ik snap niet wat je bedoeld. Moet je dan eerst een image maken? Groetjes Lies Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2007 Àls jij je opname's in videoformaat op je hd kopieerd kan je via slepen in Nero verschillende filmpjes in Nero neerzetten en dan fikken. Kijk voor uitgebreide uitleg in de helpteksten van Nero. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2007 Helemaal goed. Het gaat prima nu. Moest wel een plugin kopen, maar dan werkt het tenminste. Overigens schrijf ik mijn films vanuit studio 9 weg als avi bestand. Daarna brand ik ze via nero (op de manier die jij hebt aangegeven) weg op dvd en waarempel Het ziet er schitterend uit. Bedankt! Groetjes Lies Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2007 Graag gedaan hoor en blijk dat het is gelukt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen