anoniem Geplaatst: 28 december 2007 Delen Geplaatst: 28 december 2007 Ik gebruik het programma 'access manager versie 1.54' van Citi software om mijn wachtwoorden te bewaren. Helaas is dit programma per ongeluk verwijderd. Het .dat filetje bestaat gelukkig nog wel maar is niet door de nieuwe versie van het programma te lezen. Heeft iemand nog een kopie hiervan of weet hij waar deze freeware is te downloaden? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2007 1.54 inderdaad niet te vinden maar ik vond wel [url=http://www.accessmanager.co.uk/Help/Page8.html]DEZE[/url] link. Mogelijk kan die versie 1.3.361 je databestandje wel lezen en dan ben je gered. Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2007 Helaas krijg ik AM 1.3 niet aan de praat. Hij vraagt voortdurend naar allerlei .ocx files. Een aantal kon ik achterhalen, maar obar2k.ocx is nergens te vinden. Mijn hoop blijft toch iemand die versie 1.5 nog heeft. Bedankt voor de moeite in ieder geval. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2007 Gelukkig toch gevonden. Op een Deense site nog wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2007 Opgelucht over de drempel ! :) Fijne jaarwissel, Jim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen