anoniem Geplaatst: 28 december 2007 Delen Geplaatst: 28 december 2007 Ik ben ten einde raad! Ik had dus een Microsoft Office Studen gekocht en geinstalleerd op 2 pc's. Toen was de 3e aan de beurt, maar, de stroom viel uit onder het installeren. Nou niet boeiend ofzo, dus ik probeer het opnieuw. Maar nu krijg ik een 'unknown installation error'. Ik dat boekje lezen, blijkt het dat je het maar 3x kan installeren, lekker. Nahjah, ik dus 'van een vriend' Office 2007 Enterprise gekregen, ik opnieuw proberen te installeren... zelfde probleem!! :S. Weet IEMAND wat the fuck hier aan de hand is?? Bij voorbaat dank, Martijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2007 Staat Office wel in de software lijst bij de 3e pc? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2007 Het beste is om een systeemherstel te draaien vanaf het vorige herstelpunt. Dit gaat met Start/Alle programma's/bureau-accessoires/systeemwerkset/systeemherstel Daarna Office 2007 student opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2007 [b:3539c26c43]Je kunt em net zo vaak installeren als je wilt.[/b:3539c26c43] ... Je mag/kunt em echter "maar" op 3 pcs activeren. Maar zover was je nog niet. Bovendien, op die 3 pc's kun je em oneindig aantal keren activeren (hetzij automatisch via internet hetzij via de telefoon). Kortom, je hebt met de studentenversie een installatierecht op 3 pc's. Dus leg die illegale Office Ultimate weer weg en ga terug naar je eigen Office. Gooi alle temps weg en kijk in het register naar verwijzingen naar Microsoft Office ed. Probeer anders [url=http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Workshop-CCleaner-2.01.507.htm]CCleaner [/url]om je systeem te schonen. Kijk ook of je via Systeemherstel kunt terugkeren naar de situatie voordat je Office installeerd. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2008 [quote:0408952c8e="Edmond Varwijk"][b:0408952c8e]Je kunt em net zo vaak installeren als je wilt.[/b:0408952c8e] ... Je mag/kunt em echter "maar" op 3 pcs activeren. Maar zover was je nog niet. Bovendien, op die 3 pc's kun je em oneindig aantal keren activeren (hetzij automatisch via internet hetzij via de telefoon). Kortom, je hebt met de studentenversie een installatierecht op 3 pc's. Dus leg die illegale Office Ultimate weer weg en ga terug naar je eigen Office. Gooi alle temps weg en kijk in het register naar verwijzingen naar Microsoft Office ed. Probeer anders [url=http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Workshop-CCleaner-2.01.507.htm]CCleaner [/url]om je systeem te schonen. Kijk ook of je via Systeemherstel kunt terugkeren naar de situatie voordat je Office installeerd. groetjes Edmond[/quote:0408952c8e] Systeemherstel heb ik al geprobeerd, maar is niet gelukt. Ik ga de rest ff proberen, bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen