Ga naar inhoud

[Opgelost] Virusscanner verwijderd zomaar programma's

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik zit nogal met een vervelend probleem. Mijn virusscanner (Panda Internet Security 2008 - 12.00.00) herkent normale programma's als virussen. Bijvoorbeeld winword.exe of winrar.exe. Ze worden allemaal herkent als Trj/Downloader.MDW. Ik heb hierover al contact gehad met de klantenservice van Panda. Die hebben mij toen de upgrade van de 2007-versie naar de 2008-versie aangeboden. Helaas heeft dat het probleem niet opgelost. Verder wist Panda Software geen antwoord op mijn vraag. Zojuist heb ik met Avast! 4 Home Edition ook mijn computer laten scannen. Deze gaf ook aan dat er een trojan was gevonden in een aantal programma's. Is mijn software echt allemaal geïnfecteerd? Of is er iets anders aan de hand? Hopelijk weten jullie nog een oplossing. Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
volgens mij moet je definitief op zoek naar een andere scanner...... nl een die dit niet overkomt, een ramp als al je exe'n besmet raken. doe de tip van housecall nog ,aar ik verwacht daar hetzelfde van.. (tenzij de rommel er al af is...). Maar in zo'n Panda scanner heb je nu toch geen vertrouwen meer...? Ik gebruik hier freeeware scanners als AVG etc, en scan af en toe on line met iets als housecall, maar dat loopt prima Zie ook het Tros radio on line programma over gratis virus programmas afgelopen herfst (di aviond om 210 uur, ze hebben ook een website)
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn computer gescant met de online virusscanner van Trendmicro, deze ontdekte ook heel vaak dat virus in verschillende veilige programma's. Waarschijnlijk was mijn computer gewoon zwaar geïnfecteerd. Ik heb alles geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik geen meldingen meer over een virus. Nogmaals bedankt, en een gelukkig nieuwjaar! Mvg,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...