anoniem Geplaatst: 24 december 2007 Delen Geplaatst: 24 december 2007 hallo, Ik heb een probleem wanneer ik bijvoorbeeld de site uitzending gemist.nl wil bekijken dan krijg ik de uitzendingen niet te zien, het reclameblok krijg ik netjes te zien maar hierna niks meer. De flash player heb ik al meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet. dit probleem heb ik ook wanneer ik op een site een filmpje wil bekijken via de media player doet hij het ook niet dus ik heb het idee dat het hier iets mee te maken heeft. Ik gebruik media player 11 en windows vista. Wie heeft hier een antwoord op ?? Gr stefan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2008 heb je de instellingen van uitzendinggemist goed ingesteld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Het ligt gek genoeg niet aan uitzending gemist, had ook andere video's bekeken die het wel deden en probeerde het ook bij de voorbeeldvideo's van vista en daar dus ook niet. Wel geluid en chrono en melding van eigenaar bij Uitzending g, maar dus geen beeld. Wat nu? Ben eigenlijk beetje uitgekeken, dieverse software gewipt en nog geen resultaat, wat is er aan de hand. Online uploaden van een nieuwe WMP geeft een fout dat mijn versie nieuwer is dan die op de windowssite. Kan ik WMP ergens anders vers ophalen? Kan iemand ons helpen? Kan wel video bekijken van camerafilmpjes, avi dus, het gaat denk ik alleen om wmv-s. Windows fotogalery draait die bestandjes wel goed, maar daar heb ik dus niets aan voor uitzending gemist. Of heb je het intussen al opgelost, ben benieuwd hoe. Groetjes. Moet overigens nog zeggen dat WMP verder geen kuren vertoont, blijft stabiel steeds de zelfde fout vertonen er komt niks bij gelukkig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2008 Heb weer normaal werkende stream op dit soort uizendingen. Video doet het dus ook weer. Heb vanalles gedaan dat ik nu maar buiten beschouwing laat, niks hielp namelijk. Heb gevonden dat Intel een nieuwe grafics accelerator (driver)er op heeft staan die Microsoft nog niet in de Update meestuurde. Heb zelf dus een accelerator, geen grafische kaart. [url]http://downloadcenter.intel.com/default.aspx[/url] Bovenstaande link brengt je naar downloadcentrum van Intel, daar moet je de driver kiezen die voor je syteem geldt. Type driver en of je vista 32- of 64bits hebt moet je dus weten. Er staan hulpprogramma's die je in die keuze verder kunnen helpen. Begin niet zo maar te downloaden. Of het voor jou driver geldt weegt ik niet, maar ik werd eerst nogal schuw van de readme.txt, handleiding voor installatie, maar na downloaden naar een nieuwe map en op de .exe file dubbelklikken, werd alles uitgepakt en... keurig geinstalleerd. Daarna keuze voor herstarten. Begin er pas aan als je andere progs hebt afgesloten. Ben blij dat het zo is opgelost, zag ook dat met de installatie bepaalde codecs gemoeid zijn. Hoop dat dit ook anderen kan helpen. Vond het een lastige, heb er zeker een maand mee gehannest. Misschien is het wel zo dat iedereen die het niet meer weet, toch nog eens even zijn grafische driver(s) moet herzien alvorens over te gaan tot een herinstallatie van Vista. Wat ik er ook van geleerd heb, en dat geld vooral voor Vista, waarin de codecs worden opgehaald, zo die al ontbreken, laat je niet meer adviseren om zomaar een codecspack te installeren, dit wordt ook op de microsoftsites geadviseerd. Maar dat advies kon daar wel wat vaker en duidelijker staan lijkt me. Succes verder! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2008 [quote:1289627a47="Renee59"]Heb weer normaal werkende stream op dit soort uizendingen. Video doet het dus ook weer. Heb vanalles gedaan dat ik nu maar buiten beschouwing laat, niks hielp namelijk. Heb gevonden dat Intel een nieuwe grafics accelerator (driver)er op heeft staan die Microsoft nog niet in de Update meestuurde. Heb zelf dus een accelerator, geen grafische kaart. [url]http://downloadcenter.intel.com/default.aspx[/url] Bovenstaande link brengt je naar downloadcentrum van Intel, daar moet je de driver kiezen die voor je syteem geldt. Type driver en of je vista 32- of 64bits hebt moet je dus weten. Er staan hulpprogramma's die je in die keuze verder kunnen helpen. Begin niet zo maar te downloaden. Of het voor jou driver geldt weegt ik niet, maar ik werd eerst nogal schuw van de readme.txt, handleiding voor installatie, maar na downloaden naar een nieuwe map en op de .exe file dubbelklikken, werd alles uitgepakt en... keurig geinstalleerd. Daarna keuze voor herstarten. Begin er pas aan als je andere progs hebt afgesloten. Ben blij dat het zo is opgelost, zag ook dat met de installatie bepaalde codecs gemoeid zijn. Hoop dat dit ook anderen kan helpen. Vond het een lastige, heb er zeker een maand mee gehannest. Misschien is het wel zo dat iedereen die het niet meer weet, toch nog eens even zijn grafische driver(s) moet herzien alvorens over te gaan tot een herinstallatie van Vista. Wat ik er ook van geleerd heb, en dat geld vooral voor Vista, waarin de codecs worden opgehaald, zo die al ontbreken, laat je niet meer adviseren om zomaar een codecspack te installeren, dit wordt ook op de microsoftsites geadviseerd. Maar dat advies kon daar wel wat vaker en duidelijker staan lijkt me. Succes verder![/quote:1289627a47] BerichtGeplaatst: 24 dec 2007 22:20 Onderwerp: uitzending gemist niet te bekijken ! topic omhoog schoppen is verboden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen