Ga naar inhoud

Letters in worddocument worden onleesbaar

anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik 'n worddocument aan het maken ben gebeurd het regelmatig wanneer ik op printen klik plotseling alle tekst op het scherm en dus ook in de print onleesbaar worden. Het zijn dan op elkaar geperste streepjes geworden. In het begin maakte ik dan 'n nieuw document, totdat ik ontdekte dat als ik de gehele tekst selekteer en het lettertype wijzig het probleem opgelost is. Dit gebeurd bij alle pc's in ons netwerk. Er hang 'n HP color laserjet netwerkprinter aan. Wie weet 'n oplossing voor dit vreemd verschijnsel Toon
Link naar reactie
[quote:5ece964874="derkdejong"]heb je al de printer (op alle pcs) eens geheel -incl software- verwijderd en opnieuw met op de site van de fabrikant opgehaalde driver geïnstalleerd? draaien al die pcs met een zelfde normal.dot cq doet het zich vooral voor in een bepaald sjabloon? dan zou je dat eens moeten vernieuwen.[/quote:5ece964874] Wat opvalt is als we 'n bepaald sjabloon gebruiken waar we wat invulvelden op hebben Dan alleen de invulvelden onleesbaar worden maar niet het briefhoofd etc. Toon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...