anoniem Geplaatst: 17 december 2007 Delen Geplaatst: 17 december 2007 Hoi, ik heb eigenlijk twee vragen. Ik zit met een probleem,ik heb wat documenten die niet voor andere zichtbaar moeten zijn en ik moet ze dus beveiligen met bijvoorbeeld een paswoord? De documenten moeten dus niet alleen niet openbaar zijn, ze moeten ook onzichtbaar zijn(ook zonder het fopje verborgen bestanden dus). Kan iemand mij helpen? Tweede vraag is: Wat is het cmd-commando voor configuratiescherm opstarten? Ik heb op internet gezocht maar kan het nergens vinden? Groetjes, Marino Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2007 control.exe Voor vraag 2. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2007 Dank u. Wie biedt er voor vraag een;)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2007 http://www.softstack.com/hff.html Voor vraag 1. :D EFS kan misschien ook, dat zit in XP als je NTFS gebruikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2007 Ik gebruik xp, en ben niet zo bekend met veel computertermen. Ik weet er wel een beetje van maar kun je iets meer uitleg geven;) Bedankt voor de eerste tip, maar ik moet het wel op school kunnen installeren en dat is soms nog wel eens een probleempje;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen