anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Delen Geplaatst: 12 december 2007 Eeen collega op het werk had een illegale windows en hij had Norton 2008,gekocht.Hij had de hele tijd problemen met updaten etc dus hij belde naar Norton.De mensen bij Norton vertelden hem dat hij een illegale windows had en dat hij daarom problemen had.Ik vind het een beetje vergezocht .Het lijkt mij dat het een niks met de ander te maken heeft. Maar misschien weten jullie meer . Hij heeft nu wel een legale Windows gekocht Groet Marco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 Lijkt me dan dat dit onderwerp hier niet op z'n plek is: 1. het probleem zal dan opgelost zijn met een legale Windows; 2. zaakjes rond illegale software mogen niet op een openbaar forum als dit worden behandeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 [quote:86535ae404="KeesA"]Lijkt me dan dat dit onderwerp hier niet op z'n plek is: 1. het probleem zal dan opgelost zijn met een legale Windows; 2. zaakjes rond illegale software mogen niet op een openbaar forum als dit worden behandeld.[/quote:86535ae404] Ik was gewoon benieuwd of dat mogelijk is ,ik vraag niet naar oplossingen of serienummers Marco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 dat is echt een antwoord van niks . net zo als het progg . dat er nog volks stammen zijn die nog norton kopen . wat een bagger scanner en zeker de helpdesk die goud verdiend Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 Men zegt ook wel spottend: Norton gebruikt zoveel systeembronnen dat virussen geen kans meer hebben om zich te vestigen :lol: En het is nog waar ook :? Norton heeft om een goede, krachtige scanner een hele heisa met vista-achtige interfaces en allerlei overbodige troep waarvoor je zelf veel betere software voor hebt. Je pc wordt net een slak bij het opstarten. Daarom gebruik ik lekker een servervirusscanner, die werkt altijd, geen overbodige rommel en altijd de laatste updates! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 't zou toch niet slecht zijn als er nu eens ièmand hierop zou antwoorden.... [quote:e48ccffed9="noddy holder"]Het lijkt mij dat het een niks met de ander te maken heeft.[/quote:e48ccffed9] :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 Helpdesken van softwarebedrijven verwijzen idd naar de vaagste dingen. Norton werkt ook prima onder een illegale windowsversie maar dat heet dan weer marketing (hoewel, marketing voor cuncurrentie :? ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 dit moet je eens voor de gein installeren Symantec Endpoint Protection . dat is dus ingepakt 50MB maar uitgepakt bijna een GB en dat noemen ze dus de totaale oplossing . ik gebruik BitDefender uitgepakt en werkend 55Mb . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2007 er staat niet bij wát hij wilde updaten. als dat het OS betrof klopt het antwoord vast wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2007 Windows illegaal en voor je virusscanner wel betalen? Beetje rare gedachte gang van je collega hoor. Schaf gewoon een legale windows versie aan en gebruik een gratis virusscanner, alles beter dan die norton troep. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen