Ga naar inhoud

illegale windows+norton

anoniem

Aanbevolen berichten

Eeen collega op het werk had een illegale windows en hij had Norton 2008,gekocht.Hij had de hele tijd problemen met updaten etc dus hij belde naar Norton.De mensen bij Norton vertelden hem dat hij een illegale windows had en dat hij daarom problemen had.Ik vind het een beetje vergezocht .Het lijkt mij dat het een niks met de ander te maken heeft. Maar misschien weten jullie meer . Hij heeft nu wel een legale Windows gekocht Groet Marco
Link naar reactie
[quote:86535ae404="KeesA"]Lijkt me dan dat dit onderwerp hier niet op z'n plek is: 1. het probleem zal dan opgelost zijn met een legale Windows; 2. zaakjes rond illegale software mogen niet op een openbaar forum als dit worden behandeld.[/quote:86535ae404] Ik was gewoon benieuwd of dat mogelijk is ,ik vraag niet naar oplossingen of serienummers Marco
Link naar reactie
Men zegt ook wel spottend: Norton gebruikt zoveel systeembronnen dat virussen geen kans meer hebben om zich te vestigen :lol: En het is nog waar ook :? Norton heeft om een goede, krachtige scanner een hele heisa met vista-achtige interfaces en allerlei overbodige troep waarvoor je zelf veel betere software voor hebt. Je pc wordt net een slak bij het opstarten. Daarom gebruik ik lekker een servervirusscanner, die werkt altijd, geen overbodige rommel en altijd de laatste updates!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...