anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Delen Geplaatst: 9 december 2007 Hallo ik zoek een programma waarmee ik van elke computer op het web met mijn laptop of computer die ergens aanstaat maakt dus niet uit waar kan communiceren. Dus ik wil er geen poorten voor forwarden het programma mag geld kosten maar mag natuurlijk ook gratis zijn. Weet iemand hiervoor een goed programma? Groetjes Maikel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2007 Remote desktop zit in windows ingebouwd. Een goed alternatief is VNC; dit is onafhankelijk van het besturingssysteem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2007 [quote:91cfa65153="gerben"]Remote desktop zit in windows ingebouwd. Een goed alternatief is VNC; dit is onafhankelijk van het besturingssysteem.[/quote:91cfa65153] Remote Desktop is niet echt wat ik zoek ik zoek dus eigenlijk dat ik ook mensen kan helpen met hun toestemming en zonder dat hun uitgelogd worden en dus gewoon kunnen meekijken. Ik heb LogMeIn free geprobeerd en die lijkt heel veel op Remotely Anywhere alleen die is weer wat uitgebreider en werkt heel erg fijn. Dit soort programma's zoek ik eigenlijk. Als iemand nog meer gelijkwaardige programma's hiervoor weet wil ik het graag weten ga denk ik ook een review er uiteindelijk over schrijven hier op het forum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2007 https://www.crossloop.com/landing.htm want bij mij lukt VNC niet, en dit werkt prima! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen