anoniem Geplaatst: 9 januari 2008 Delen Geplaatst: 9 januari 2008 Hallo, Ik heb een adresbestand jarenlang beheerd met DaviAdres. Dat programma bestaat allang niet meer, maar ik heb het met de laatste patch nog draaiend onder Windows XP. Nu met Vista in aantocht wordt het een probleem. Het is een omvangrijk bestand en niet te gebruiken met andere programma's. Davilex adviseert me om Davilex Relatie te kopen, daar kun je het oude DaviAdres *.adr-bestand blijkbaar naadloos in importeren, maar de prijs van 219 euro vind ik veel te hoog. Heeft iemand wellicht een zelfde probleem en goedkopere oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2008 Kun je adreslijst niet exporteren naar een algemeen formaat als CSV dat je vervolgens kunt gebruiken in bijvoorbeeld Outlook? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2008 als je kunt exporteren in csv dan kun je ook gebruik maken van "Easy Rolodex" http://www.easyrolodex.nl/ voor weinig geld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2008 Ik meen dat davi wel naar .dbf kan exporteren, en dat kun je bijna overal mee inlezen. Of in ieder geval met een ander programma omzetten naar een wel bruikbaar formaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2008 Als je Microsoft Access hebt, dan kun je hem zeker inlezen. En als je handig bent met de Linux bash shell, dan kun je platte export files altijd bewerken. Ja, je moet dan even scripten. Trouwens: kun je hem niet openen met Opera? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 en recent kwam ik het Nederlandse Adres 2000 tegen. Gratis Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen